czwartek, 25 lipca 2013

Pretty little liars - ,,Słodkie kłamstewka''

Hey!
Nie wiem dlaczego ale bardzo lubię pisać wyraz ,,HEY''- ale tylko przez ,,Y''. Ostatnio na pewnym blogu przeczytałam że ciekawy jest serial ,,Słodkie kłamstewka '' - Obejrzałam jeden odcinek, który trwa 42 minuty, i byłam w szoku  :O . Ten serial naprawdę mnie wciągnął ! Są 4 sezony, jak się cieszę! W ciągu 3 dni, obejrzałam 22 odcinków, czyli cały sezon. Nic nie robiłam podczas dnia, tylko to oglądałam! Obecnie jestem w odcinku 3 sezonu 2 :D.  POLECAM!
  Serial opowiada o ( z wikipedii :D ) ------>  amerykański serial dramatyczny na podstawie serii książek o tym samym tytule, opowiadający historię czterech dziewczyn – Spencer, Hanny, Arii oraz Emily – których przyjaźń skończyła się po zaginięciu "królowej" ich paczki – Alison. Rok później cała czwórka zaczyna dostawać wiadomości od kogoś, kto podpisuje się "A". Osoba ta grozi, że rozpowie ich sekrety. Wszystkie, a nawet te, o których wiedzieć mogła tylko Alison.

A poniżej zrobiłam kolaż, do tego serialu <3.







 


Oraz bohaterowie ;)




 Alison :

Aria:



Emily :




Hanna; 



Spencer :




I to tyle z główniejszych osób ;) . Możecie mówić że jestem dziwna, ale on robi na mnie wrażenie :D <3

A jeszcze bez koszulki... Ah! Tylko za dużo owłosiony xd :D .




Chciałam jeszcze piosenkę na dziś, bo ,,wygrzebałam nową''  :D
 Miłego słuchania

ZABAWA NADAL TRWA, WIĘC PODAWAJCIE, SWOICH ,,GWIAZD ROKU''!

KOMENTUJCIE I
DOBRANOC XD



                                                          Buziaczki :*


4 komentarze:

  1. no to zabieram się do oglądania :))
    ja ci polecę serial ,,skins,, jest czadowy ;3
    bloga masz fajnego , będę wpadała + obserwuję :))
    Pozdrawiam :**
    http://zaczarowanalife.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  2. KOCHAM TEN SERIAL!!!! <3
    A racja, Toby jest słodki <3 xDD
    Ja najbardziej lubię ze wszystkich dziewczyn Hanne :) I Spencer ^^ Ile odcinków już obejrzałaś? Bo ja jestem na bieżąco i obejrzałam wszystkie i teraz czekam do środy na kolejny odcinek <3 KOCHAM KOCHAM KOCHAM TO! <3
    Całuski :* -A
    xDD

    OdpowiedzUsuń
  3. Czasem go oglądam na AXN Spin i zgadzam się z poprzednikami - bardzo fajny serial :)
    Moja ulubiona piosenka SG <3 Uwielbiam to! :)
    mlwdragon.blogspot.com
    historiaadam.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  4. Pretty Little Liars <3 Kochaaaaaaaaam <3 :D
    super kolarze!!

    sali-pno.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń

Napisz szczery komentarz. Dla mnie liczą się właśnie takie. Obserwuję tylko te blogi, które mi się podobają!