środa, 3 lipca 2013

Mam upragnione ROLKI! ( i łyżwy! )

Witam Was!
Wczoraj doszły mi rolki! A tak dokładnie łyżwy+rolki firmy Tempish. Różowo-biało-szaro , regulowane 37-40 . GORĄCO POLECAM!- Jedyne co mogłabym poprawić to to- że hamulec bardzo, szybko się ździera, ja już mam zdarte 1/3 no, ale cóż! I jeszcze kółka (są kauczukowe) mogłyby być troszkę cichsze, ale nie jest źle! but mega wygodny, i bardzo ładnie się prezentuje :) :D. A łyżwy wypróbuję dopiero w zimie :(. Kupiłam, też sobie ochraniacze, na nadgarstki, kolana i łokcie, ale są chyba trochę małe. Ale na razie mogą być OK! Wczoraj na nich jeździłam 1,5 godziny, a dzisiaj około 1 godziny. Zdecydowałam, że do opowiadania NIE BĘDĘ DAWAŁA MUZYCZKI, gdyż niektórych to denerwuje, a tego bym nie chciała ;). Jeżeli macie jakieś propozycje, odnośnie opowiadania, chętnie je przyjmę, piszcie w zakładce ,,Wasze propozycje'' , oczywiście jak ktoś mi podsunie dany pomysł, to go wypiszę :).
Wkurza mnie to że nie mam z nikim spać w namiocie obok domu, tak bardzo bym chciała z kimś, bo sama się trochę boję, a zresztą z drugą osobą śmiesznie! Miałam z kuzynem, nawet mi gadał, a teraz okazuje się że nie lubi, mam koleżankę, ale ona jest za młoda, koleżanka druga chyba nie może, trzeciej nie ma, czwarta, to nie za bardzo, ale teraz przypomniało mi się o jeszcze jednej, spytam się jej (kiedyś... :D ). Przyjaciółki nie mam, żebyśmy razem spały, przykro mi  :9 . Dziękuję za tak dużo komentarzy i nowych obserwatorów :) . To duża motywacja :). Zapraszam do bloga z opowiadaniem : ,,W nieświadomości'' . Można go znaleźć również w pasku bocznym.

                                                                                        Całuję :*

9 komentarzy:

  1. Uwielbiam jeździć na rolkach <3

    OdpowiedzUsuń
  2. Ja też chcę rolki, dla chłopaka :D Próbuje namówić rodziców, bo niedługo będą moje urodziny i mogliby mi dać taki prezent. Ale się sapią i chyba nici z rolek :/
    historiaadam.blogspot.com
    mlwdragon.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  3. Jeżdżę na rolkach od około 8 lat, ale ostatnie to totalna porażka! Nigdy więcej nie zrobię zakupów przez internet. Zaczynasz dopiero jeździć na rolkach? Życzę powodzenia i jak najmniej siniaków :3

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. jeżdzę od 6 lat :) - ale ochraniacze, zawsze się przydadzą :). Powinni zrobić też na tyłek, bo teraz leżę i wstać nie umiem - tak się niedawno rąbnęłam -,- :D

      Usuń
  4. ja dawno nie jeżdziłam na rolkach ;p
    gabi-gabby.blogspot.com liczę na rewanż ;)

    OdpowiedzUsuń
  5. Aww, kocham ROLKI ^^

    OBSERWACJA ZA OBSERWACJĘ? http://mylittlelifecrazy.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  6. rolki <3 uwielbiam jeździć na rolkach ;)
    pozdrawiam
    http://zycie--trudne.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  7. kocham roooolki <3
    anitaturowska1.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  8. rolki <3 ładny kolor wybrałaś

    OdpowiedzUsuń

Napisz szczery komentarz. Dla mnie liczą się właśnie takie. Obserwuję tylko te blogi, które mi się podobają!