sobota, 3 sierpnia 2013

kolaże!

Hej! 
Piszę tego posta o godzinie 3.11 :D, także nie dziwcie się jakby coś było nie tak napisane xd ---> o tej godzinie nie myślę! Wczoraj narysowałam pierwszy z ,,poważniejszych '' rysunków. Ale za chiny nie mogę narysować rysów twarzy, tak żeby ktoś był podobny do tego, kogo rysuję... :(. Nadal oglądam ,,Słodkie kłamstewka''! Jestem w 3 sezonie; i się popłakałam w jednym momencie, kiedy chłopak zrywał z dziewczyną ( moja ulubiona para! ) . Jest mi smutno z tego powodu, że prawie nikt nie komentuje mojego bloga ; http://www.w-nieswiadomosci.blogspot.com/ :(. A powracając do rysunków to nabyłam ołówki takie jak : H , HB ( ale to już dawno :P ) , 2B, 3B, 5B, 7B  ----------> myślę że na początek wystarczy ;).  Przepraszam że na razie nie wstawiam wywiadów ale na razie nie mam czasu :(.  Wpadłam w tej chwili na pomysł, że jak ktoś chce jakiś KOLAŻ, to niech napisze z czym i ja go zrobię, a później opublikuję i będzie można kopiować ;).
Tak z nudów (teraz :D ) stworzyłam kolaż ;

                             ,, ZMIERZCH ''


piosenka na dziś :

oraz


KOMENTUJCIE!!!

1 komentarz:

Napisz szczery komentarz. Dla mnie liczą się właśnie takie. Obserwuję tylko te blogi, które mi się podobają!