czwartek, 18 lipca 2013

Sposób na nudę; zabawa na blogu!

Hej!
Jak zauważyliście posty są dość często, mam taką ochotę pisać je, jak nigdy ;). Wczoraj miałam ,,noc horrorów'' z kuzynem i wyglądało to tak; Laleczka Chucky i ... KOMEDIA : Zostańmy przyjaciółmi - śmieszna była i to jak. 

Ale nie dotrwaliśmy do końca z filmami ;P. Zostałam ZNOWU nominowana do Liebster Award ! Po raz trzeci! . Ale o tym w następnej notce... 
Chyba obejrzę Laleczkę Chucky 2. Jest NOWA ANKIETA. GŁOSUJCIE!   Nowy wywiad już dostępny! Zapraszam serdecznie! KLIK  . 
Pomyślałam o takich naszych zabawach na blogu, bo trochę tu nudno :P . KAŻDY MOŻE SIĘ PRZYŁĄCZYĆ ;) . Zabawa polega na tym, że wybieramy gwiazdę ( kobietę i mężczyznę ) roku. Co Wy na to? Każdy kto się się przyłączyć w komentarzu pisze 1 kobietę i 1 mężczyznę. Za  kilka dni, zrobię ankietę, w której będą WSZYSCY mężczyźni i kobiety wybrane przez nas. Będziemy głosować po kolei, kto ma odpaść a kto nie. Okey, ja zaczynam: wybieram Johnn'ego Deppa i Jade Ramsey;  daję fotki;





Piosenka na dziś--------------------->





KOMENTUJCIE, BIERZCIE UDZIAŁ W ZABAWIE, I GŁOSUJCIE W ANKIECIE!




BUZIACZKI :*

5 komentarzy:

  1. Haha, świetne filmy, a czemu nie dotrwaliście ? Co do zabawy : Kobieta - Nina Nesbitt i Dan Smith (wokalista z zespołu Bastille) Zapraszam do siebie : http://letyourdremscometrue.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  2. nie przepadam za tymi filmami ;D
    w zabawę się nie bawię , bo dla mnie i tak istnieje tylko Johnny Deep <3
    komentarz , obserwacja ? -> http://anuula.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  3. Uwielbiam Jade Ramsey. Zgaduję, że lubisz ją z Tajemnic Domu Anubisa? Ja też kocham ten serial <3 O teraz zauważyłam, że masz go nawet w tle ^^
    A co do zabawy, to hmmmm... Kobieta- Emma Watson <3, a facet to... hmmm Alex Pettyfer <3 Mrrał :D Hahha ;)

    OdpowiedzUsuń
  4. kobieta - Richanna ( nie chodzi o to jak śpiewa - lubię ją bo kocha Chrisa mimo to co jej zrobił )
    facet - Robert Pattinson

    OdpowiedzUsuń
  5. Hej! Zaglądam na twojego bloga od niedawna. Jest bardzo ciekawy, a ja tez mam na imię Sara i kocham Tajemnice Domu Anubisa. Oglądałam wszystkie odcinki i czekam na kolejne. Co do zabawy; kobieta: Sylwia Grzeszczak, a mężczyzna: Dawid Kwiatkowski. <3 Pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń

Napisz szczery komentarz. Dla mnie liczą się właśnie takie. Obserwuję tylko te blogi, które mi się podobają!