wtorek, 16 lipca 2013

Nowy wygląd bloga! i śmieszna muzyka...

Postanowiłam, poprawić wygląd bloga, bo taki sobie był. Głosujcie w ANKIECIE ;). Ale to jeszcze nie koniec zmian ;). Jeszcze dodam inne rzeczy, zmienię odrobinkę wygląd bloga. Jedna rzecz która mnie martwi to, to że JEST MAŁO KOMENTARZY :( . Kochani, o jest? W ostatnim był 1. 
Dzisiaj do mnie przychodzi kuzyn ;). Pojeździmy na rolkach, może obejrzymy jakiś horror. A no właśnie, przypomniało mi się coś; wczoraj z kuzynem (innym) oglądaliśmy horror ,,Nieznajomi''
Hmmm, horror to, to chyba nie był. Gdy tylko spojrzałam na zdjęcie, od razu pomyślałam że to może ten film, którego oglądałam  jak byłam mała. Rzeczywiście to był ten. Gdy ktoś to oglądał, wie że tam jest świetna :D muzyczka , która dodaje uroku (haha) . Oto przykład:


 


Możecie przesunąć do 4.20 i słuchajcie :D Sorry, ale naprawdę nie wiem jak tu zachować poważny stan :P

Okey, to już chyba wszystko. Pamiętajcie: ANKIETA, KOMENTARZE!
                                                                                      Buziaczki :*

2 komentarze:

  1. Nie znam tego filmu, i powiem, że horrory oglądam bardzo rzadko. Lubię, ale jakoś wolę filmu utrzymane w klimacie dance czy fantasy :)
    Wg. mnie fajnie wyszedł Ci ten nagłówek :)
    mlwdragon.blogspot.com
    historiaadam.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  2. nie oglądam horrorów, więc tego raczej też nie obejrzę:))
    A co nagłówka- to jest w porządku.
    Rozwalił mnie ten chomik:)
    no chyba to jest chomik:)
    pozdrawiam
    http://czytelniadominiki.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń

Napisz szczery komentarz. Dla mnie liczą się właśnie takie. Obserwuję tylko te blogi, które mi się podobają!