sobota, 6 lipca 2013

WYWIADY? CO WY NA TO?

Hej :)
Myślałam że wczoraj zawału dostanę, bo od jakiegoś miesiąca Teodor ma jakąś dziwną sierść. Wczoraj na niego patrzę i myślałam że jest chory, na szczęście okazało się że tylko mu było ciepło, od razu przeniosłam go do chłodnego, i bez słońca pokoju. Na wieczór już był lepszy :). Dzisiaj mu zmieniłam ściółkę, bo myślę że może mieć alergię na takie ,,patyczki drewniane'' , zmieniłam na wiórka :). Od razu mu się to spodobało,bo się zakopał :D. 
Nie mam do kogo iść i znowu nudno :( . Albo jednego nie ma, drugi nie może :(.
Obecnie słucham takiej piosenki: 
Po prostu chyba teraz mam na nią ,,szał'' :D :P . Jest super! (moim zdaniem) . Oprócz jednego: Diego (ten co śpiewa), ja go po prostu nienawidzę po 1: ma chrypły głos jak nie wiem po 2 jest taki brzydki (fu!) a po 3 : jak śpiewa to tak się marszczy jak ... nieważne :D :P LOL

Wpadłam na pomysł że pokażę Wam rolki :D (zdjęcie z internetu, mam identyczne! )


i jeszcze ochraniacze (czarne). Już się parę razy wyglebiłam :D. 2 razy na tyłek : 1 raz lekko, a 2 to to było coś okropnego! nie mogłam normalnie funkcjonować przez 2 dni! (serio). A oprócz tego nauczyłam się trochę rzeczy:

- przekładanka w przód
-jazda do tyłu
-przekładanka do tyłu
:D

A tak to wszystko OK :D. Mam pewien pomysł: jak byście chcieli mogłabym prowadzić z Wami wywiady na temat jaki by dana osoba chciała. Później bym to wrzuciła na bloga, w osobnej zakładce. CO WY NA TO? ODP. DAJCIE W KOMCIU :D
Pozdrawiam

                                                                                    Całuję :*

6 komentarzy:

  1. Bardzo ciekawie piszesz..
    Od razu zaobserwowałam twój blog..
    Będę tutaj na pewno codziennie..
    mam nadzieję, że się zrewanżujesz : http://by-megg.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  2. Super rolki, ja też muszę sobie zamówić. Albo poproszę rodziców by mi kupili na urodziny :)
    Z tymi wywiadami to całkiem fajny pomysł :) Możesz pisać do mnie śmiało :)
    historiaadam.blogspot.com
    mlwdragon.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. świetnie! To zapisz się ,,kolejka do wywiadu'' ;)

      Usuń
  3. Jasne, zrób takie wywiady :) Ja byłabym chętna do wywiadu.. Jeśli oczywiście można się zgłaszać.. :D Jakbyś chciała przeprowadzić ze mną wywiad, to napisz na email: klaudia.klaudia.klaudia98@gmail.com

    OdpowiedzUsuń
  4. Zostajesz nominowana do Liebster blog Award! Więcej info u mnie na blogu : http://by-nike.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  5. Marszczy jak...? :DD
    Fajne rolki masz
    Chcialabym taki wywiad, moglabym? :* jnv sylwiab98@gmail.com

    Sali-pno.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń

Napisz szczery komentarz. Dla mnie liczą się właśnie takie. Obserwuję tylko te blogi, które mi się podobają!