środa, 17 lipca 2013

Z doładowaniem :D

Dziś chyba jestem pełna energii tworzenia. Chyba za chwilę napiszę nowy rozdział z opowiadania ;). Jak zauważyliście zmieniłam tło i dodałam kursor na blogu ;). Jeżeli Wam się nie podoba tło, zagłosujcie w ankiecie i zmienię. Coś mnie dziś wzięło na Lady Gagę i jej piosenkę ,,Paparazzi ''

 Wczoraj oglądałam z kuzynem następny horror:

                                            Sinister (2012) Poster

Bardzo mi się spodobał- mimo że bardzo straszny nie był- odrobinę brutalny.
Wiem że coś jeszcze miałam napisać ale zapomniałam haha :P.
KOMENTUJCIE I GŁOSUJCIE!
Buziaczki :*

5 komentarzy:

  1. podoba mi się Twój wygląd bloga :) prowadzić dwa blogi to jednak spore wyzwanie ;)
    pozdrawiam
    http://zycie--trudne.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  2. świetny jest twój new wygląd bloga i czekam na rozdział i życzę ci abyś zawsze miała wenę :D

    kindziolinka.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  3. Cudownie,że masz pełno pozytywnej energii :) Widać to na blogu. Jest tu tak kolorowo :D
    clauudiaa--rose.blogspot.com
    skomentujesz,zaobserwujesz? proszę :)

    OdpowiedzUsuń
  4. Fajnie teraz wygląda Twój blog :)
    Uwielbiam tą piosenkę Lady GaGi <3 Uwielbiam ogółem piosenki GaGi i czekam na nowy jej singiel i album :)
    mlwdragon.blogspot.com
    historiaadam.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń

Napisz szczery komentarz. Dla mnie liczą się właśnie takie. Obserwuję tylko te blogi, które mi się podobają!