niedziela, 14 lipca 2013

Polecicie coś?



Licznik wskazuje coraz więcej osób co mnie naprawdę cieszy ;). Ostatnio ,,odkryłam'' piosenkę Rihanny, która mi się naprawdę podoba; oto ona;
 muszę powiedzieć że teledysku nie widziałam :P. Ale także słucham piosenki:
A wiecie że tam śpiewają chwilę o Sarze? Czytają jako ,,Zara'' . Piosenka jest po holendersku. Przed chwilą oglądałam na necie Tajemnice Domu Anubisa- fajnie jest tak powspominać. Jeżeli macie jakieś fajne filmy bądź seriale możecie napisać w komentarzach!- chętnie obejrzę ;). Zastanawiam się nad ,,Pamiętniki Wampirów'' - podobno fajne- muszę sobie kiedyś obejrzeć. Mam dobrą wiadomość!: Oswoiłam całkowicie Teodorka! - biorę go na ręce, goni po stole :P . Wczoraj zmieniłam mu wiórka. Zamierzam nauczyć ( bo podobno można) się profesjonalnie rysować ;) , także trzymajcie kciuki! 

Chcesz żebym przeprowadziła z Tobą wywiad? To się zapisz! - w zakładce ,,Kolejka do wywiadu'' , a chętnie porozmawiamy na dany temat wybrany przez Ciebie!

1 komentarz:

  1. Polecam - Miecz Prawdy, LOST, oraz FearFactor :)
    Lubię tą piosenkę Riri, całkiem fajna, choć ja nieustannie słucham Diamonds :)
    mlwdragon.blogspot.com
    historiaadam.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń

Napisz szczery komentarz. Dla mnie liczą się właśnie takie. Obserwuję tylko te blogi, które mi się podobają!