wtorek, 9 lipca 2013

Z basenu do namiotu xd


Przed chwilą wróciłam z basenu, w którym byłam 2 godziny. Byłam z koleżanką :D. Ale miałyśmy ubaw po pachy! To było fajne wyjście. Ale najlepsze jest to, że zaraz idę do niej (zaprosiła mnie ) na grila. A potem śpimy pod namiotem!!!! Supcio, to będzie mój 1 raz; pod namiotem z koleżanką ;). Przyznam się że jestem padnięta. Jeszcze muszę się spakować! Jeszcze mamy zamiar nie spać całą noc! Może oglądniemy jeszcze ,,Zmierzch'' ale będzie odlotowo! O kurde, muszę lecieć, bo czas goni. Na razie!



3 komentarze:

  1. Ale ci fajnie :3
    Zapraszam też na mojego bloga http://peaceee-loveee.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  2. Mileeej noocki :*

    Sali-pno.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  3. Jesteś nominowana/y do The Versatile Blogger Award :)
    Więcej informacji na ten temat znajdziesz tutaj :
    http://margarett-world.blogspot.com/p/nominacje.html

    OdpowiedzUsuń

Napisz szczery komentarz. Dla mnie liczą się właśnie takie. Obserwuję tylko te blogi, które mi się podobają!