piątek, 28 czerwca 2013

opowiadanie już GOTOWE!

Dobry, a nawet bardzo dobry wieczór xd
Ukazał się prolog mojej książki (happy) :). Oto on: ,,W nieświadomości'' . Wiem, że szablon jest beznadziejny, na PEWNO GO ZMIENIĘ, dodam muzyczkę oraz kursor. Zachęcam do czytania, będzie mi miło, jak będą komentarze. Opowiadanie, będzie o ... I tu trzeba czytać żeby się dowiedzieć... xd . Talentu, nie mam, wiem, ale tak mnie jakoś natchnęło. Chyba jutro będzie 1 rozdział książki.
A teraz moja chwila: W-A-K-A-C-J-E ! ja nie mogę... I can't believe! Otrzymałam książkę (bo miałam czerwony pasek) i stypendium :) :D. To był super dzień. Jestem trochę padnięta, ale pociesza mnie fakt że przez około 2 miesiące będę mogła iść później spać i wstawać!. To będzie świetne... ale jak na razie to DOBRANOC :P.  
                                                         BUZIACZKI :*

6 komentarzy:

  1. no już nie mogę się doczekać kiedy przeczytam opowiadanie ;) zapraszam do mnie: anitaturowska1.blogspot.com :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. 100 KOMENTARZ- GRATULUJĘ :). CO MAM SKOMENTOWAĆ 10 RAZY? TWOJEGO BLOGA?

      Usuń
  2. Fajnie, fajnie.
    Ale nie dodawaj muzyki, bo to lekko denerwuje, zwłaszcza, że niektórzy posiadają przymulające komputerki.
    www.titkaa.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  3. Fajnie , czerwony pasek xd Ja się tam raczej nie mam czym pochwalić xd

    KONKURS - WYGRAJ VANSY
    http://gumi-guumi.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  4. już nie mogę się doczekać opowiadania ;)

    obserwuję i zapraszam do mnie ;)
    http://anuula.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  5. Odradzam dodawania muzyki :3
    Ja od razu wychodzę wtedy :)
    http://aguuu-aguuu.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń

Napisz szczery komentarz. Dla mnie liczą się właśnie takie. Obserwuję tylko te blogi, które mi się podobają!