wtorek, 4 czerwca 2013

Saga ,,Zmierzch''- coś co na ZAWSZE zapamiętam ;)

Siemka wszystkim ;). PRZEPRASZAM WAS za moją nieobecność, ale- i tu właśnie nie mam zamiaru kłamać- nie zabardzo chciało mi się pisać- nie miałam chęci :(. W piątek (dwa tygodnie temu) oglądnęłam ,,Zmierzch'' i muszę powiedzieć byłam POD WRAŻENIEM, coś niesamowitego. Tej samej nocy oglądnęłam również Saga zmierzch ,,Księżyc w Nowiu''. A w sobotę i w niedzielę- pozostałe części. Wiedziałam że ten film będzie fajny (bo lubię takie przygodowe, takie wampiry, czary ), ale nie wiedziałam że będzie należeć do jednych z moich ulubionych filmów (jest ich 2- Tajemnice Domu Anubisa i saga ,,Zmierzch'). Niedługo po tym ,,odkupiłam'' od koleżanki trochę plakatów, bo więcej nie dała, dlatego że też kocha sagę ,,Zmierzch''. Mam na komórce piosenki, z tego filmu, i filmy na kompie. Przepraszam, jeśli Was zanudziłam, ale cóż... gdy zobaczę tylko jakiś obrazek czy coś z sagi zmierzch- W.a.R.i.U.j.Ę !!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!. Taka już moja natura... :D xd. Sprawdzian 6-klasisty też nie wypadł źle- 31/40 pkt. choć, spodziewałam się nieco lepszego wyniku. Niedługo pojadę do sklepu zoologicznego bo muszę Teodorkowi kupić jakieś jedzonka a tak dokładniej przysmaki, mimo że ma jeszcze kolby, ale zauważyłąm, że kolb nie je tak dużo jak ziarenek itp. Najbardziej lubi jabłko :D ;). A co do jabłka, to teraz mnie naszła ochota (często tak mam) i zjadłabym chętnie jabłko, ale niestety nie ma :(, za to zjadłam wcześniej chipsy. Ale się rozgadałąm na temat jedzenia! koniec tematu z jedzeniem! A jak Wam minął DZIEŃ DZIECKA? mi ok, dostałam prezenciki :), ale podobno jeszcze na mnie czeka (na serio) :0. I chyba to wszystko co miałam się z Wami podzielić ;). DZIĘKUJĘ ZA KOMENTARZE- NAPRAWDĘ MNIE MOTYWUJĄ. Zakładam NOWĄ ANKIETĘ (tylko może być problem z tym kasowaniem o którym wspominałam wcześniej :( ) GŁOSUJCIE!
             I

KOMENTUJCIE!

                                                                          Buziaczki :*

2 komentarze:

Napisz szczery komentarz. Dla mnie liczą się właśnie takie. Obserwuję tylko te blogi, które mi się podobają!