piątek, 24 maja 2013

Jacy są przyjaciele?

I znowu jestem! Wczoraj pisałam konkurs z ortofrafi ;) , nie żebym się chwaliła (bo też tego nienawidzę, gdy ktoś to robi) ale z ortografii jestem nawet niezła, pewnie dlatego bardzo irytują mnie błędy ortograficzne, gdy ktoś robi w blogu, czy gdzieś indziej xd. Dzisiaj mama pozwoliła mi iść na kompa i MOGĘ MIEĆ ,,NOC KOMPA'' L.O.L. kiedyś (przed karą, na kompa ), też mogłam w piątki być na kompie przez całłłłłłłłłłłłłłłąąąąąąąąąąąąąąąąą noc, ale teraz już nie mogę ;(, ale dziś ten wyjątek ;) .Uczę się grać na gitarze ,,Hallelujah'' i wiele innych. Niedawno patrzyłam na różnego rodzaju fobie i znalazłam, chyba najdłuższe słowo na świecie xd. :  HEKSAKOSJOIHEKSEKONTAHEKSAFOBIA- czyli lęk przed liczbą 666. Jak ktoś nie wie co oznacza 666,, to nie sobie wpisze w google . Czeka mnie dzisiejszej nocy maraton ,,Violetty'' nie oglądałam co najmniej 10 odcinków, więc chyba nie nadrobię wszystkiego, niestety :D. Z ,,przyjaciółką'' nawet nie ma co gadać. Nie odzywamy się do siebie (ona ogólnie jest cichą osobą). Nie ćwiczymy razem na w-f tak jak dawniej, nie wiem, to chyba koniec naszej przyjaźni, nawet nie wiem czy faktycznie była moją przyjaciółką. Nie wiem czy kiedykolwiek znajdę jakąś przyjaciółkę ;(. Zawsze był jakieś ,,fałszywe''' , na chwilę , obgadywały, teraz jakoś też nie czułam że to przyjaciółka. Zawsze myślałam, że moja przyjaciółka, będzie podobna do mnie, będzie widzieć kiedy coś jest nie tak (np. zła ocena, i widzi że jestem przygnębiona), będzie się zawsze za mną wstawiać gdy ktoś mi dokucza, no po prostu bliźniaczka mnie, chyba nigdy nie znajdę takiej osoby. Ok, już przestaję się użalać na sobą :D, życie toczy się dalej, jak ja mówię : Don't worry, be HAPPY! '' PROSZĘ KOMENTUJCIE, DLA WAS TO GÓRA 1 MINUTA, DLA MNIE MOTYWACJA! KOMENTUJCIE! DZIĘKI ;)
                                                                                   Buziaczki :*

4 komentarze:

  1. Ja też się z dobrym kolegą pokłóciłem to śmieszną rzecz, ale raczej bo nie przeproszę, bo to nie ja cały czas krzyczałem... Naszej przyjaźni też bliski koniec...
    mlwdragon.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. przykro mi :(, znalezliśmy się w takiej samej sytuacji :(

      Usuń
  2. Przeczytałam wszystkie Twoje wpisy i muszę przyznać, że masz talent. Nic nie można Ci zarzucić. Z przyjemnością się czyta, to co piszesz, po za tym wygląd bardzo zachęcający.! :)
    Pozdrawiam i czekam na kolejne posty ! ; *
    zapraszam również do mnie - prowadzę blooga z opowiadaniem : http://pokolorowanainaczej.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń

Napisz szczery komentarz. Dla mnie liczą się właśnie takie. Obserwuję tylko te blogi, które mi się podobają!