czwartek, 13 czerwca 2013

Znalezione przez przypadek :0

Siemanko :D
Ajajaj! ale mam Wam dużo do powiedzenia! Po pierwsze: Co z książką, którą miałam pisać? Ależ będzie, będzie :), ale możliwe że po zakończeniu roku szkolnego lub wcześniej, ponieważ: muszę wszystko przygotować itp. Po drugie: Dziś wkońcu znalazłam piosenkę, która nie wiedziałam jak się nazywa, oto ona:

Wczoraj również znalazłam inną piosenkę za którą przepadam:
i przez przypadek, natknęłam się jeszcze na:

Wszystkie dla mnie są super <3

Sprawa 3: trzymajcie jutro za mnie kciuki, ponieważ mogę mieć stypendium, ale to zależy od 1 oceny (nie wiem jaką mam, prawdopodobnie jutro się dowiem). Jak będę miała 5 - witaj stypendium! dla ciekawych- to średnia będzie 5,0. Znalazłam ciekawy blog: http://www.story-in-life.blogspot.com/ .
Nie wiem czy Wam mówiłam: ale mam tak że jak czasem słucham piosenki, to czuję się tak wspaniale jagby życie to było coś ponad życie - wiem jestem dziwna xd- niektórzy mi tak mówią. 
sprawa 4. Pamiętacie jak Wam mówiłam o sprzeczce z ,,przyjaciółką''? Jacy są przyjaciele? tak więc, dowiedziałam się że mnie nie lubi (słyszałam, przez przypadek), bardzo mnie to zabolało, dlatego że ja jej nic nie zrobiłam, tylko po prostu przyjaźń ,,zagasła'' a ona mówi że mnie nie lubi- bo było podłe :(. Na szczęście albo nie - jestem taką osobą która się nie przejmuje (tylko na chwilkę), ale samolubna nie jestem (opróćz mycia garków w domu, to już co innego ). 
Sprawa 5. Myślałam że przedwczoraj... zresztą opowiem... Chciałam jeszcze przed spaniem zobaczyć Teodorka, biegał na kołowrotku (kilka minut wcześniej) świecę światło, a on stoi nieruchomy, pierwsza moja myśl to wiecie... :( , łapkę trzyma na kołowrotku, DOTYKAM GO- jest zimny, serce mi wali jak oszalałe, zgasiłam na chwilę światło; zaświecam, nie ma już łapki na kołowrotku- pewnie mu spadła , przeszło mi na myśl- przyglądam mu się dokładnie -ODDYCHA uff, przypomniało mi się że ostatnio czytałam na blogu iż chomiki jak stoją nieruchomo, to się boją (chyba) i żeby zostawić je w spokoju- więc też tak zrobiłam. Po 5 minutach, świecę światło- wszystko Ok, chodzi sobie itp. Ale tego to chyba nie zapomnę...
sprawa 6: obejrzyjcie sb. hahahah


Zakładam nowe ANKIETY, GŁOSUJCIE!

                         oraz
KOMENTUJCIE!

6 komentarzy:

  1. JA też chyba będę mieć stypendium, bo moja średnia jest dość wysoka. Kurczę, spółczuję z przyjaciółką :/ Trzymaj się!
    Ja uwielbiam "zatapiać" sie w piosenkach ;)

    Skom? http://kawiarenka-balladyny.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  2. Ten komentarz został usunięty przez administratora bloga.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Ten komentarz został usunięty przez administratora bloga.

      Usuń
    2. Ten komentarz został usunięty przez administratora bloga.

      Usuń
  3. Dałabym obs, ale widzę, że jesteś z tej paczki co daje obserwacje za obserwacje gdzie wszystko jest fałszywe, więc daruje sobie. Te piosenki to kicz... ale filmik zajebisty xD

    me3h.blogspot.com
    Liczę na comment.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. przepraszam, bardzo, ale proszę mnie tu nie obrażać jak nie masz dowodów. Obserwuję tylko to, co mi się podoba, więc proszę mi tu nie walić ściemy -,- .

      Usuń

Napisz szczery komentarz. Dla mnie liczą się właśnie takie. Obserwuję tylko te blogi, które mi się podobają!