wtorek, 25 czerwca 2013

A w szkole nadal nudy,...

Siemanko! :D
W tej chwili piszę z łóżka ( + piżama :p ) , ponieważ chyba jest trochę chora. Ale się z tego hmmm, może trochę ciesze? bo chyba mogę być na kompie w spokoju xd. Mój chomiczek już nie przeszkadza w nocy :) .Jutro pewnie tak jak zwykle będziemy się nudzić na lekcjach -,-  . Mogliby już zrobić te WAKACJE. Jedyna rzecz która mnie naprawdę mocno ucieszyła to : KOMENTARZE :). Naprawdę, to mnie bardzo zmotywowało, i mimo że postów nie piszę codziennie, to wchodzę na bloga :O. Dziękuję Wam za to :D. Wczoraj oglądałam film ,,Ostatnia piosenka'' , muszę przyznać, troszkę ,,przynudnały'' ale bardzo wzruszający na końcu, miałam w oczach łzy. Polecam go! Cieszę się jeszcze z tego, że w (prawdopodobnie) w piątek będzie : DOTYK RA - Tajemnice Domu Anubisa   - czyli film z Tajemnic...... ale oprócz tego w piątek będzie.... OPOWIADANIE  pisane przeze mnie- o czym już  Wam wspominałam :) . Post następny, napiszę prawdopodobnie w piątek. Przyjaźniłam się z jedną koleżanką, a potem słyszałam jak coś o mnie mówiła drugiej. Nie wiem, czy ja to mam pecha do ludzi.? Dlaczego nie mogę znaleźć  przyjaciółki- prawdziwej. Mam nadzieję że ją  jeszcze znajdę :). 
KOMENTUJCIE!
                                                                                     Buziaczki :*

            

4 komentarze:

  1. Nie przejmuj się :) Napewno jeszcze taką znajdziesz :)
    Ja kończę gimbazę, więc tylko do czwartku :D I mam nadzieję, że zostanę przyjęty do wybranej szkoły :P
    historiaadam.blogspot.com
    mlwdragon.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  2. Ja już nie chodzę do szkoły bo nie ma po co :-P po wakacjach klasa maturalna ;-;
    Wracaj szybko do zdrowia ^^

    OdpowiedzUsuń
  3. Na pewno niedługo znajdziesz tą przyjaciółkę ''prawdziwą'' ;)
    Fajne notki tu wpisujesz :)

    OdpowiedzUsuń
  4. Życzę powrotu do zdrowia :) Też oglądałam ten film, ale mnie w ogóle nie zaciekawił - każda scena została przeze mnie obarczona odpowiednim komentarzem (za co śmiertelnie obraziła się na mnie kuzynka, która kocha ten film).

    http://innowiercy.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń

Napisz szczery komentarz. Dla mnie liczą się właśnie takie. Obserwuję tylko te blogi, które mi się podobają!