czwartek, 27 czerwca 2013

Witam :). 
Dzisiejszy post będzie troszkę na ,,szybko'' .  Mam dla Was ,,konkursik''? SETNY (100 ) KOMENTARZ= KOMENTUJĘ 10 POSTÓW UŻYTKOWNIKA!  UWAGA: 100 KOMENTARZ JUŻ NIEDŁUGO, MOŻE TO WŁAŚNIE TOBIE SIĘ UDA?

A teraz z mojego dnia: jutro zakończenie roku: NARESZCIE, BO JUŻ NIE MOGŁAM WYTRZYMAĆ! Ale tak szczerze, to mi jest smutno na koniec roku że to jest ,,koniec'' a co dopiero w 3 gimnazjum! Dzisiaj grałam z chłopakami w piłkę nożną: klasa A  na B ( czyli ja i inni) . Nie chcę się tutaj chwalić czy coś (sama nie lubię gdy ktoś to robi) ale muszę się podzielić z Wami z tą wiadomością- dla mnie to jest wielki sukces. Na zawodach z piłki nożnej dziewczęcej, pan z w-f mnie wybrał i grałam ale to kiedyś), i myślał żebym może grała z chłopakami na zawodach. A dzisiaj graliśmy (oni nic nie wiedzą)  tak dla przyjemności, to tak mnie chwalili że ja to i tam to, bardzo fajne uczucie (uśmiecham się teraz) jak chłopak prawi Ci komplementy, czujesz się doceniany przez Niego. Wspaniałe uczucie :). A oprócz tego JUTRO KSIĄŻKA- muszę się przyznać (no nie muszę, ale chcę :0  xd ), że jeszcze myślę nad tytułem, mam ich dużo, nie wiem na jaki się zdecydować. Za chwilę będę oglądać ,,Violetta''. 
KOMENTUJCIE, BO 100 KOM. SIĘ ZBLIŻA!
                                                                                  BUZIACZKI :*

2 komentarze:

  1. To miałaś fajny dzień, a ja wczoraj skończyłem już gimnazjum. Bardzo się cieszę, bo zawsze to kolejny krok w stronę dorosłości, ale trochę żałuje, że już nikogo z 3D nie zobaczę :( Od września się jakby wyprowadzam i szkoda mi, że ich zostawiam :/
    historiaadam.blogspot.com
    mlwdragon.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  2. Zazdroszczę tak fajnego dnia ;o Ja zazwyczaj mam nudne. :d ja od wrzesnia idę do 6 klasy :) Obserwuje ;) Zapraszam do mnie ;* http://by-nike.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń

Napisz szczery komentarz. Dla mnie liczą się właśnie takie. Obserwuję tylko te blogi, które mi się podobają!