wtorek, 18 czerwca 2013

Wakacje, wakacje, wakacje...

Witajcie!
Dzisiaj kupiłam dla mojego kochanego chomiczka następujące rzeczy;
- piasek dla szynszyli (dla chomików, również może być stosowany)
- taką ściółkę z ,,drewienek''- coś co pod wpływem wody (moczu) się rostapia i wsysa w ,,drewienko''.
-dropsy
-loda
- 3 wafelki

Zrobiłam u już zakupy na wakacje xd :D . Ale tą ściółkę sobie nie przemyślałam chyba dobrze, bo TERAZ hałasuje jak nie wiem- uwielbia się zakopywać i kopać. Boję się że usypie sobie z drewienek górę i wyskoczy z akwarium :( , ponieważ z poidełkiem kombinuje; wchodzi na niego i niedużo brakuje żeby wyskoczył, dlatego mam 2 książki położone na akwarium (oczywiście NIE ZAKRYWA CAŁEGO ) . MAM DOŚĆ JUŻ SZKOŁY. Ile można ? ja lubię chodzić do szkoły (wiem, to nienormalne xd- ale przynajmniej jestem szczera ), ale to już ponad ludzkie siły. Plecak waży nie wiadomo ile, a zresztą ta ,,nauka''. A, i mam jeszcze oczywiście dobry news: BĘDĘ MIAŁA STYPENDIUM :) . cieszę się. Może na wakacje będę miała łyżwy i rolki ( 2  w 1 ) . Oby, trzymajcie kciuki za to i....
                  KOMENTUJCIE!

4 komentarze:

  1. Hehe, a kto chce jeszcze chodzić do szkoły? :D Każdy czeka na wakacje, i need a holiday :)
    Dość szkoły, już nam na ten rok wystarczy :D
    historiaadam.blogspot.com
    mlwdragon.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  2. Mój plecak na szczęście jest już lekki, bo oddałam wszystkie książki na kiermasz. Twój chomik je lody o.O????

    Skom? http://kawiarenka-balladyny.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Ale to taki specjalny dla chomika :D. Wafelek jest wafelkiem, a w środu są ,,sklejone'' ziarenka :) ( w kształcie loda )

      Usuń
  3. Mój plecak to też jakaś istna masakra była.Chyba z 8 kg ważył O.o
    zapraszam do mnie ;>
    http://white--gold.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń

Napisz szczery komentarz. Dla mnie liczą się właśnie takie. Obserwuję tylko te blogi, które mi się podobają!