poniedziałek, 10 czerwca 2013

,,Oswojenie'' (ta jasne) Teodorka

Hejka ;).

Wczoraj Teodorka  ,,oswoiłam (chociaż byłjuż w sklepie), ale ok. Kilka dni później chciałam go pogłaskać ale mnie ugryzł (lekko) Wczoraj dawałam mu przysmaki i jadł mi, ale nie z ręki , tylko tak mu trzymałam, a to dziwne bo on tak próbuje pierwsze żeby ,,mu puścić'' to jedzenie, czyli po prostu zaczyna gryść, ok, wczoraj jednak tak nie było :D. Później dałam mu na swoją rękę, i normalnie mi po niej wchodził (wogóle nie gryzł!) kilka razy!. Dziś chciałam (rano) to powtórzyć i mnie ugryzł! i to nawet mocno, wprawdzie krew mi nie leciałą, ale było widać już taką czerwoną kropkę xd, przed chwilą też chciałam powtórzyć, bo może rano nie był w formie, i znowu mnie ugryzł! i jeszcze tak trzymał że musiałam nim ruszać żeby mnie puścił, bo trzymał mocno! (już myślałam że nie puści xd). I tak go ,,oswoiłam'' :(. Mam taki pomysł, chodź nie wiem,czy byście coś takiego chcieli: NAPISAĆ OPOWIADANIE, TU NA BLOGU? nigdy nie pisałam książki, jagbyście chcieli moglibyście mi przysyłać propozycje, ja myślę że byłby to dobry pomysł aczkolwiek nie wiem co by z tego wyszło :S. Jutro mam sprawdzian z matmy (nuddddddddddaaaaaaaaaa), ale naszczęście z łatwych tematów (uff), obecnie piszę do Was i patrzę na chomiczka :) (który się myje xd ), dziś zakupiłam mu takie ,,fruit Crossys''- taki przysmaczek i sole mineralne ( bo wapienko już ma). Dziś byłam z rodzicami w mcdonaldzie (nie wiem jak to się pisze), a przedwczoraj ugryzł mnie komar w kostkę :(. Wczoraj również mnie ugryzł ( prawie na pięcie) i ten to nie zalicza się do małych ,,bąbli'' :( :P. Słucham sobie również piosenki ,,About you now'' -Miranda Cosgrove . Uczyłam się też dziś na przyrodrę bo jutro pani pyta, lub jest kartkówka. I chyba to w zasadzie tyle

2 komentarze:

  1. Też Was jeszcze męczą sprawdzianami , ja czuję się jakby były już wakacje, a nauczyciele przeciwnie, same kartkówki.
    Pozdrawiam i zapraszam do mnie.
    Angelika z http://postcards-sentences.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  2. Mogliby odpuścić nam już te sprawdziany. Ja mam teraz mnóstwo poprawiania, aż oceny wystawią. Muszę jeszcze kilka rzeczy nadrobić.
    Komary... hymmm na lato będzie ich jeszcze więcej xxd.
    Jak masz jakiś fajny pomysł to napisz opowiadanie, opis czy coś. Ja nie podpowiem, nie mam ręki do pisania.
    Zajrzysz do mnie? ^^ Prowadzę blog o rysunkach (swoich) --> http://just--art.blogspot.com/
    Pozdrawiam ;)

    OdpowiedzUsuń

Napisz szczery komentarz. Dla mnie liczą się właśnie takie. Obserwuję tylko te blogi, które mi się podobają!