wtorek, 26 marca 2013

Dzień jak dzień...



Taaaaaaa- Dobry den :D. Jak myślicie dlaczego wczoraj nie pisałam? Jak zwykle kara :D. Przyzwyczajcie się, bo bardzo często mam kary :(. A co dzisiaj było w szkole? Jak zwykle przezywanko, na śniadanko xd. Znowu słyszałam, negatywne komentarze, ale mam to gdzieś- bo wiem że jest taka osoba <3 , o tym kiedy indziej :). Musiałam się również, uczyć (dzisiaj) na sprawdzian z przyrody, a dziś pisałam z historii- co za nudy! Ostatnio była inna czcionka- sorka, za to, pośpieszyłam się :D. Od niedawna mam szał na te piosenki:
Szczególnie, ta ostatnia po mnie chodzi :D. Jeszcze gościu od w-f za śpiewanie ,,Mydełko Fa'' powiedział, że zeszłam o wiele stopni w dół- on wgl. jest nie wyrozumiały- nie chodzi mi o to ale ogólnie, i to nie tylko ja mam taką opinię :). To na dzisiaj, chyba to wszystko. Jeszcze dziś sb oglądnę ,,Tajemnice Domu Anubisa'' po angielsku. 





6 komentarzy:

  1. Tylko piosenki Ke$hy znam i lubię :)
    mlwdragon.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  2. Świetny blog. Przesłuchałam wszystkjie piosenki. Szczerze ? To nie za bardzo mi sie podobają. Ponieważ preferuje raczej RAP <3
    Fajnie że masz własny styl pisanie to mi się w tobie podoba xd
    http://dzieki-problemom-dostrzegamy-radosc.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Każdy ma inny gust :), za to nie można nikogo winić- prawda? :). Ja za to nie lubię Rapu- no -oprócz Pitbulla, ale to już inna sprawa :). Prawie wszyscy mówią że mam inny styl pisania, ale tak szczerze to nie wiem co jest innego. Piszę po prostu, yy tak jak piszę :). Ale bardzo się cieszę że się podoba

      Usuń
    2. Nie chciałam Cię urazić, ale no mam inny gust tak jak napisałaś. No i masz racje kazdy ma inny gust. I nie powinno się dyskryminować niektórych osób z powodu gustu muzycznego jak to niektórzy robią. Jest to po prostu dziecinne.

      Pozdrawiam ;D

      Usuń

Napisz szczery komentarz. Dla mnie liczą się właśnie takie. Obserwuję tylko te blogi, które mi się podobają!