poniedziałek, 1 kwietnia 2013

Takie tam sprawy: KARA!, chomiczki.

Hej! Piszę na szybkiego, ponieważ... ach . zacznę od początku. Chyba. w piątek, albo w czwartek, dostałam karę na komputer na 2 TYGODNIE, myślałam że mnie rozerwie! :D. Teraz, rodzice, pozwolili mi być na komputerze, na zajączka :P, do godz. 15.00. Po tym co teraz, piszę, chciałabym oglądnąć ,,Tajemnice Domu Anubisa'', bo akcja taka się tam dzieje i wgl. Niedawno, chyba 2 dni, przed rozpoczęciem mojego bloga (tego), zdechnął mi chomiczek :(. Miał na imię Hektor, rasa roborowski. Był to mój 3 chomiczek. Pierwszy był rasy syryjskiego i miał na imię Tuptuś, 2 również, był syryjskim, lecz miał na imię Leon. Wszystkie 3 chomiki, były wspaniałe :). I wiecie co???? Prawdopodobnie jutro jadę po chomiczka! Mam dylemat co do ras: syryjski, dżungarski, ach nie wiem! Kiedy znowu zrobię posta? Prawdopodobnie za 2 tygodnie :(. W czwartek piszę EGZAMIN SZÓSTOKLASISTY! Ja nie mogę... mam wielkiego stresa, boję się... że mi się nie uda! Chociaż 2 próbne napisałam na 3 i 4... A jeszcze co do chomika, to myślałam nad imieniem: Teodor (tak jakoś mi wpadło) i śniło mi się że nazwałam : Fredzio :P. Obecnie mam szał ( i to wielki) na tą piosenkę: tylko przesuńcie sobie, do 2.00 :).
Słucham ją na okrągło!
Ok, Ja się żegnam! Do zobaczenia!

1 komentarz:

Napisz szczery komentarz. Dla mnie liczą się właśnie takie. Obserwuję tylko te blogi, które mi się podobają!