sobota, 23 marca 2013

Poznajmy się lepiej!

Dzisiaj znowu śnieg... Lubię i zimę i lato, ale ten śnieg działa mi już na nerwy! Nie można już chodzić, mniej napakowanym (chodzi o ciuchy), jeździć szybciej na rowerze do szkoły :p, bo do szkoły na piechotę mam 20 minut a na rowerze około 10 :D.
 Ale teraz coś o mnie:
Hobby: pisanie bloga, granie na gitarze, TANIEC!
Kolor:
a) oczu - piwny
b) włosów- szatyńka? mam problem z nazwą moich włosów :D

Ulubiony:
a) piosenkarz/piosenkarka - nie mam ulubionych, za to bardzo lubię Shakirę i Pitbulla
b) aktor/aktorka - JOHNNY DEPP!!!
c) piosenka- nie mam ulubionych piosenek, ciągle mi się zmienia :). Lubię pop i czasami takie ,,smutne'' piosenki
d) gry- Gier również nie mam ulubionych- lecz bardzo lubię: The Sims 3'', czasem też gram w ,,Minecrafta'' :P
 e)film/serial - Najbardziej lubię ,,Piraci z Karaibów'' i ,,Harry Potter''. Natomiast od 3 lat mam fobie na serial ,,Tajemnice Domu Anubisa'' - gorąco polecam serial- można go obejrzeć na stronie www.baje.pl , w zakładkach ,,Tajemnice Domu Anubisa'' :)
Kiedy mam urodziny/imieniny? 
-urodziny- 14.11
-imieniny- 19.01

Co umiem robić?
a)jeździć na: rowerze (od 4 roku życia, dziadek nauczyła mnie w zimie :D),nartach(od 3), rolkach (od 7 roku życia) , na łyżwach (od 8)

Kim chciałabym być w przyszłości?- AKTORKĄ!

                                   
                      I NAJWAŻNIEJSZE  PYTANIE:


JAKA JESTEM?


 Tak, jestem silna, PSYCHICZNIE, jestem silna, mimo że chłopaki (3 ich jest) mnie przezywają.



- Jestem szczera
-Nie jestem fałszywa
-Jestem przyjacielska ale dla kogoś, kto nie jest przeciwko mnie
-jestem uczciwa
-czasem leniwa :D
-jestem CIERPLIWA :) na 95 %
-jestem łatwowierna :(
-jestem ,,Gadułą''
-uparta
-wrażliwa
-otwarta
-zabawna? czasami...
-odważna?- zdarza się :P

 I wiele, wiele więcej :)

 Co tu jeszcze mówić o mnie??? :D . Możliwe że dzisiaj pojadę do domu, a bardzo chętnie zostałabym u babci, nie że nie chcę wracać do domu, chcę :), ale dawno się z babcią nie widziałam , chyba z miesiąc, to w sumie nie dużo , ale i tak chciałabym zostać na dłużej. Myślę że jutro albo dziś zrobię nowe dodatki na bloga, tak jak to wcześniej pisałam :) .Myślę że dzisiejsza notka Wam się spodobała :).

Jeszcze na koniec:









9 komentarzy:

  1. Super blog obserwuje świetnie piszesz

    OdpowiedzUsuń
  2. Heheh ależ tych Gliterów pełno :D
    fajny blog ^^
    obserwuje i licze na to samo ^^
    http://i-want-to-live-my-life-alone.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  3. fajnie, że umiesz grać na gitarze ;D

    mydreamworlld.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  4. Dużo wiadomości o Tobie :)
    Ja też lubię Johneego Deppa :D
    Wow, ja wole gitary nie dotykać :P
    mlwdragon.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  5. Całkiem spory życiorys się uzbierał, też lubię Johnny'ego i Harry'ego Pottera :) życzę powodzenia w prowadzeniu bloga i pozdrawiam! :)

    ohmfh.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  6. Dziękuje za komentarz u mnie. :D
    masz fajnego bloga:D
    Ja tez powoli mam dosc zimy, nawet ksiaz w kosciele mowil, ze nie pamieta niedzieli palmowej ze sniegiem ,:)
    ( na-drodze-do-szczescia.bloog.pl)

    OdpowiedzUsuń

Napisz szczery komentarz. Dla mnie liczą się właśnie takie. Obserwuję tylko te blogi, które mi się podobają!