piątek, 22 marca 2013

Pech- coś co ja mam :(

Hejka wszystkim! Dzisiaj dzień był fatalny! Po pierwsze: znowu mnie chłopaki z mojej klasy przezywali. Po drugie: z kartkówki z w-f  o KOSZYKÓWCE dostałam 2 :(. Ale co ciekawe jaka była punktacja: koleżanka dostała 1 a miała 11/28 pkt. a druga, to akurat moja przyjaciółka , dostała 4 a miała 16/28 pkt. , chyba przyznacie, ze punktacja trochę nienormalna :(. Dostałam również uwagę, od tego samego  ,, kochanego'' ( tak, to sarkazm :D ) nauczyciela, za to że z 3 innymi koleżankami śpiewałam ,,Mydełko Fa'' :D . No wiecie, ,,gdy się pojawiasz na szklanym ekranie...'' hahah to było niezłe, ale trzeba się liczyć z konsekwencjami... Później, jakby, tego wszystkiego było mało, gdy jechałam ( z mamą) do babci, auto uderzyło w bagażnik naszego auta :( . Ale na szczęście , wszystko DOBRZE SIĘ SKOŃCZYŁO :) . Dopiero przed chwilą przyjechałyśmy. Mama, pozwoliła mi iść na laptopa, i to tak wygląda mój dzień...Jestem zmęczona, tym wszystkim, tym całym dniem. CAŁY CZAS MOŻECIE PISAĆ PIOSENKI NA MÓJ BLOG, JAKIE CHCIELIBYŚCIE :). Jeszcze raz, bardzo Wam dziękuję, że odwiedzacie mojego bloga, bardzo dużo to dla mnie znaczy :) Prawdopodobnie napiszę jutro.

2 komentarze:

  1. przykro ki że twoi koledzy cie przezywają. muszisz im udowodnic że ty też możesz ich obrazić.
    zaapraszam do obserwowania
    onedirection-weeronika.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń

Napisz szczery komentarz. Dla mnie liczą się właśnie takie. Obserwuję tylko te blogi, które mi się podobają!