czwartek, 21 marca 2013

Uwięziona :(

Niestety dostałam przed chwilą karę na : komp, telewizor :(. Cichutku się wymknęłam :D. Związku z tym, post będzie króciutki, bo się boję że mnie ktoś przyłapie, a wtedy dopiero będzie! Jutro jadę (chyba) do babci, od razu po szkole (kończę o 15.30) i jadę do babci przez 3 godziny + korki :(.  Więc nie wiem czy jutro będzie notka, postaram się. W w weekend (jak nie będę miała kary :P) zrobię muzykę i tu pytanie do Was: jakie chcielibyście muzyczki na blogu?. Również dodam nowe zakładki (mam już pomysł co i jak!). Przez chyba 3 godziny robiłam zadania :( , chyba to żart! Nie, nie żart, niestety TAKA RZECZYWISTOŚĆ. Jeszcze muszę się pouczyć, bo jutro mam kartkówkę z w-f! Kto to widział żeby mieć kartkówkę (pisemną) z w-f???? No ja się pytam :D. Na dziś to tyle.  Przepraszam Was bardzo :(. Dzisiaj wgl. w planie miałam co innego, żeby napisać, ale wyszło jak wyszło. Bardzo dziękuję tym osobom którzy, się zapisali do mojego klubu :), oraz za komentarze! Jestem Wam ogromnie wdzięczna! Mam nadzieję że Was nie zanudziłam :P

4 komentarze:

  1. Nie, nie zanudziłas. Ja tez mam przypał i to jeszcze w urodziny. Trzeba było nie uciekać. Ja osobiście lubie rap i hip hop. Ulubieni wykonawcy to Yaro i MQ. Hahah i sprawdz sb L-PRO Dla mn liczysz sie tylko ty xD Mój kolega :P

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. po prostu obiecałam że będzie dziś notka, i nie chciałam Was zawieść :) oj nie,nie :D

      Usuń
  2. Fajny blog. Ciekawie piszesz ^^ Dodałam się do obserwatorów i będę wpadać :D Zapraszam do mnie:
    onlyimagin.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń

Napisz szczery komentarz. Dla mnie liczą się właśnie takie. Obserwuję tylko te blogi, które mi się podobają!