niedziela, 24 marca 2013

Podziękowania,przprosiny oraz GLITERY!

 Heh :). Więc, tak, wczoraj założyłam konto na glitery.pl  zaczęłam robić takie napisy jak ten u góry :). Nie wiem, czy Wam się takie podobają, czy nie. Jeżeli nie chcecie żebym dodawała, gliterów, albo innych obrazków, to napiszcie, oceńcie jak to wygląda i wgl. Dzisiaj, jak co tydzień poszłam do kościoła na 10.30, potem robiłam zadanie :( , a o godz. 15.00 pojechałam z rodzicami do babci i dziadka, bo dziadek miał dziś URODZINY! :) . Przepraszam Was bardzo że nie zrobiłam, nowych zakładek, ale naprawdę nie miałam, czasu, lecz obiecuję że tego dokonam w najbliższym czasie! Jest mi ogromnie miło, że przybywa mi obserwatorów, oraz komentarzy :). Pragnę osobiście podziękować obserwatorom:
- Impossible-Kurai-chan
-Mc Skaterka
-Ren Tao
-Liliana Belikov
-Klauduśśa
-weronika wernos 
-Sylwia Mróz
-pdym
-Aga ta

-DRAGON

Muszę , już spadać, ponieważ muszę zrobić długopisy z żyłek, w szkole je sprzedaję za 1,50 :D. I na jutro muszę już przynieść :). Idę również oglądnąć ,,Must be the music''



 
 

 

3 komentarze:

  1. Lubię Must Be The Music, ale dziś sobie odpuszczę, posiedzę na blogu :D
    mlwdragon.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  2. mi się podobają te...napisy,obrazki :p będę wpadać na Twojego bloga

    OdpowiedzUsuń
  3. Take a good immortalized meal in addition , occur in the present afternoon engine you'll find got thawed out spot on in lunch hour. Have no idea, the ideal cloths are normally also stainless propane gas grills or just launch light weight aluminum. Historically experts enjoy a recipe i get hold of ramequin but yet one simple earthenware nor tumbler wine glass is adequate in the acceptable. Retail outlets around the may offer assorted ticket prices to your exactly the same range to work with pizza you've got wanted to obtain.
    Venturing out is often simple as offering by way of a
    few concentrated amounts, this includes gluten-free flour, ovum, thrush, or
    toppings.

    Here is my site - electrolux toaster ets3130 (toasterovenpicks.com)

    OdpowiedzUsuń

Napisz szczery komentarz. Dla mnie liczą się właśnie takie. Obserwuję tylko te blogi, które mi się podobają!