środa, 20 marca 2013

Powitanie :)

Cześć wszystkim! Mam na imię Sara, jak sama nazwa blogu wskazuje :). Mam skończone 12 lat. Będzie to mój już 3 blog :), za to pierwszy na bloggerze. 2 poprzednie miałam na wp.pl . Ten blog będzie O MOIM ŻYCIU, które wcale nie jest chyba takie normalne, jak się wydaje :D. Dość trochę myślałam nad nazwą do tego blogu: miałam dużo nazw, jakie mogłam użyć, jednak myślę że ta jest najlepsza :). Napiszcie w komentarzach czy wam się podoba :). Pewnie, dalej bym myślała nad nazwą- gdyby nie to , że bardzo chciałam dziś rozpocząć, moją przygodę z blogiem, dlatego że chyba dziś jest szczęśliwy dzień :), ale o tym kiedy indziej.Posty zamierzam pisać co 1-3 dni, ale to też zależy c się będzie działo, a jak na razie to się bardzo dużo dzieje :D. W późniejszym czasie dodam na bloga różności :). Ale się rozpisałam :). To na razie! Do zobaczenia jutro!

17 komentarzy:

  1. Dobrze zaczynasz. Powodzenia :)

    bemorehappyx.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  2. Na początek jest ok, nazwa ładna i śliczne masz imię :D

    OdpowiedzUsuń
  3. Na razie wprowadzenie ok, ale zobaczymy co będzie później. Dodaj obserwatorów :D

    Ja dopiero zaczynam xD

    tears-are-defeat.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Na Twoje życzenie- obserwatorzy :). Wpadniesz do mnie jutro? będzie nowy post :D

      Usuń
  4. Nazwa ładna :) Kiedy dodasz kolejny post?

    OdpowiedzUsuń
  5. Napewno odwiedze :) i skomentuje :)

    OdpowiedzUsuń
  6. Spoko blog :D zapraszam do nas : http://best-friends-forever-i-moda.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  7. Nazwa bardzo interesująca

    OdpowiedzUsuń
  8. Powodzenia w prowadzeniu bloga :) zapraszam do mnie:
    natka-natkaa.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  9. Masz bardzo ładne imię!:) Czekam z niecierpliwością na posty;)

    OdpowiedzUsuń
  10. Pisz liczby słownie. Nie pisz minek, bo źle się czyta. Chyba że na końcu zdania lub w nawiasach.
    Radziłabym zmienić czcionkę na czarą, ale taką jaśniejszą. ;) Ładnie będzie to wyglądało.
    To chyba tyle.
    Pozdrawiam i powodzenia w prowadzeniu bloga.
    the--end-of-love.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń

Napisz szczery komentarz. Dla mnie liczą się właśnie takie. Obserwuję tylko te blogi, które mi się podobają!