sobota, 18 maja 2013

,,Krzyk 2'' + zawiedzienie

Witam, witam :D. Dziś miałam niesamowity sen: śniło mi się że miałam około 30 obserwatorów i chyba dużo komentarzy, to było coś! ale nie wiem czy to się kiedyś spełni :(]. Ta buźka; :(] , została wymyślona przeze mnie :) . Dziś idę do koleżanki,chcemy oglądnąć horror, ALE nie wiadomo czy oglądniemy ,takie 99,9 % , ponieważ ja nie mogę oglądnąć horrorów, bo podobno źle działają na psychikę i takie tam ;(. Ale myślę że rodzice się zgodzą ;0. a co do horrorów to to będzie ,,Krzyk 2'' ,oglądałyśmy ,,Krzyk 1'' w czwartek. Fajny film- ale do horrorów to nie należy. Bo ja lubię horrory, co mogę wystraszyć, a NIE KRWAWE!, jeżeli znacie takie filmy, to byłoby mi bardzo miło, jagbyście jakieś napisali :). Zamykamy temat horroru :). Mam katar, niestety, ale mam kropelki, które działają błyskawicznie na około 7 godzin. Niestety w piątek się zawiodłam na mojej chyba przyjaciółce. Zawsze na w-f ćwiczyłyśmy razem, a teraz co? bo ją bardzo prosiła inna -,-. Ta druga ,,koleżanka'' jest samolubna. Ale nie chodzi mi tylko o to, tylko ogólnie, i to mnie najbardziej u niej wkurza! (samolubstwo). Gdy weszłam na bloggera, było 777 wyświetleń! ( bo licznik działa od niedawna, a blog już dużo wcześniej) ale najlepsze są trzy siódemki, oby to faktycznie ba szczęśliwa liczba! Obecnie słucham vivy, piszę bloga, a za chwilę będę oglądała ,,Violetta'' i to chyba wszystko co miałam Wam do przekazania :).
                                                                                                                             Buziaczki :*

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz

Napisz szczery komentarz. Dla mnie liczą się właśnie takie. Obserwuję tylko te blogi, które mi się podobają!