wtorek, 14 maja 2013

Takie tam...filofuny i żyłki

Co około 3 dni mogę być na komputerze :). U mojego Teodorka wszystko jest ok, zauważyłam że najbardziej lubi jeść takie ,,patyczki'' , wyglądają smakowicie xd. Obecnie oglądam ,,M jak miłość'' akcja przynudza -,- . Zresztą ma już prawie 100 odcinków! Nie wiem czy wiecie (chyba nie) ale plotę z żyłek (filofunów) różne wzory breloczków m.in: kwadrat, kółko, prostokąt, ,,płaski węzeł'' , długopis ( inaczej żyłkopis) , sześciokąt, serduszko i wczoraj się nauczyłam rybkę :). Obecnie próbuję robić żółwia oraz kąt prosty w filofunie . Ostatnio bardzo dużo ściągnęłam sobie na komórkę ponad 115 piosenek! dla mnie to jest odiągnięcie, bo kiedyś nie miałam nawet 5 piosenek xd. Już się nie mogę doczekać wakacji, nie wiem jak Wy, ale myślę że jesteście podobnego zdania :P. Jeśli macie jakieś fajne i ciekawe wzory na żyłki to byłabym Wam naprawdę wdzięczna! To do yyyyyy? :D
                                                                                                                              Pozdrawiam i całuję :*

1 komentarz:

Napisz szczery komentarz. Dla mnie liczą się właśnie takie. Obserwuję tylko te blogi, które mi się podobają!