niedziela, 5 maja 2013

Rzeczy organizacyjne+moj fajny dzien xd

Hej wszystkim! Na poczatku musze powiedziec ze klawiatura i sie cos popsula i nie moge pisac ni, ani ci, czy innych,, z gory bardzo za to przeprawsza, bo wie jak to sie czyta -,- . Druga sprawa: jestem mega szczesliwa ze przybylo wielu obserwatorow :), bardzo za to dziekuje. Mam do osob posiadajacych blog blogspot.pl pytanie: czy moze i ktos powiedziec dlaczego mi sie kasuja odpowiedzi z ankiety? wie ze duzo glosowaliscie, bo obserwowalam, a na drugi dzien wszystko samo sie kasuje :(. Chcialam rowniez podziekowac ze moj blog zostal polecony przez: ,,Peddie na zawsze'' . A co do mojego dnia: nie wiem czy wiecie, ale jestem u babci :) i niestety juz jutro wraca znowu do mojego domku :( , chcialabym dluzej zostac, ale niestety nie moge , bo szkola itp. Wczoraj bylam z dziadkiem i mama w sklepie z rowerami, bo trzeba mi kupic nowy, ale to chyba we wakacje. Przed chwila bylam z kuzynem (mieszka obok mnie, a wlasciwie mojej babci :D ) o 3 lata starszym, na polu (dworze), na takie fajne galonzki drzew :) , bylo super!. Nie wiem czy bede przez ostatnie dni robic posty, bo chyba nie bede mogla byc na kompie :( , ale jak bede mogla, zaraz do Was napisze :). PISZCZIE KOMENTARZE! DLA WAS TO TYLKO 1 MINUTA, DLA MNIE MOTYWACJA DO PISANIA ;) , Jeszcze raz przepraszam, za ta klawiature :(

                                                                                                                                                                            CALUSY :* 

1 komentarz:

  1. :) Fajnie. Ja mam blisko do babć i nie mam nawet gdzie pojechać.. bo mieszkają w tej samej miejscowości ;D

    byczyss.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń

Napisz szczery komentarz. Dla mnie liczą się właśnie takie. Obserwuję tylko te blogi, które mi się podobają!