wtorek, 1 lipca 2014

Po długiej nieobecności...

Tak, tak wiem. Nie było mnie od roku na tym blogu. Nie mam sensownego i usprawiedliwiającego powodu, dla którego nie pisałam postów. Po prostu, przyznam się szczerze- nie chciało mi się. Mam nadzieję że ta sytuacja już się nie powtórzy. Blog znowu rusza pełną parą :D. Szczerze to nie wiem co ile będą posty. Będę się starała pisać wtedy- kiedy naprawdę będzie warto. Nie chcę żeby posty wychodziły na ''siłę'' . A tymczasem zakładam nową ankietę ;). Prawdopodobnie pojawią się nowe blogi :) . Będę starała się to wszystko ogarnąć. Ale więcej na ten temat, w innym poście. Mam dużo pomysłów na następne posty, więc myślę że nie będziecie się nudzić.

Piosenka na dziś ^^


                                                                                                                               Buziaczki :*

2 komentarze:

  1. Heheh, miałam to samo co ty :D Dopiero wczoraj po tak długim czasie napisałam post5a :D

    Pozdrawiam ^^
    Zapraszam :
    margarett-world.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  2. Mnie też bardzo długo nie było, bardzo długo...
    Też powróciłem do blogowania, bo to fajna sprawa :)
    Awww, Shakira - uwielbiam :)
    mlwdragon.blogspot.com
    historiaadam.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń

Napisz szczery komentarz. Dla mnie liczą się właśnie takie. Obserwuję tylko te blogi, które mi się podobają!