czwartek, 3 lipca 2014

Tolerancja

Witam wszystkich :)
                       Dziś postanowiłam że napiszę o tolerancji. 
Czy każda osoba jest tolerancyjna? Życie byłoby zbyt piękne, gdyby odpowiedź była pozytywna. W dzisiejszym świecie,ludzie są mało tolerancyjni. Dam taki przykład: rodzaje muzyki. Każdy ma inny gust. Jednym się podoba pop, nie cierpią rapu, dla drugich rap jest całym życiem. Gdy tylko powiesz ''Nie podoba mi się ta piosenka'' , druga osoba Cię wyśmieje. Przecież każdy ma prawo do innego zdania! Dlatego denerwuje mnie, gdy ktoś nie jest tolerancyjny. Mówię ''nie podoba mi się ta bluzka, a na to rówieśnik odpowiada ''Jest świetna, NIE ZNASZ SIĘ ''. Gdy słyszę hasło ''Nie znasz się'', po prostu coś mnie trafia. Nie ma czegoś takiego że ktoś się na czymś nie zna. Są tylko inne gusty. Nie rozumiem czegoś takiego, że ktoś się wyśmiewa z osób niepełnosprawnych, przecież to chore! To nie jego wina, że taki się urodził. Bywa, też i tak, że człowiek się naśmiewa z drugiego, bo nie ma markowych ubrań. Czy to jest fajne dla tej drugiej osoby? Pomyślcie, Ci których ich nie tolerują, jak oni się czują. Czy byłoby tym osobą miło, jakby ktoś im tak powiedział?
 Jeżeli chodzi o homoseksualizm, to nie będę ukrywać- nie toleruję ich. Dla mnie to jest wybryk natury. No bo to nie jest żadna choroba czy coś. Oni sami, do tego doprowadzili. Przecież, gdy się urodzili, byli jak inne osoby. Sami zadecydowali o ''swoim losie''. Nie toleruję również, Transseksualizmu, ponieważ Bóg stworzył Cię takim, jakim jesteś. Jeżeli Bóg Cię stworzył taki,to tak chciał i miał ku temu powody. Czasami życie jest niesprawiedliwe, zgadza się, ale trzeba szanować własne ciało, a nie poddawać się różnym operacjom.  

Pewnie znajdą się hejty, ale napisałam własne zdanie, co o tym myślę. W Wy napiszcie, własne odczucia w komentarzach odnośnie tolerancji :)

                                                                                                             Buziaczki :*

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz

Napisz szczery komentarz. Dla mnie liczą się właśnie takie. Obserwuję tylko te blogi, które mi się podobają!