piątek, 23 sierpnia 2013

Nadal jestem :D

Hejo!!!!!!!
Pewnie myśleliście że porzuciłam bloga, ale NIC Z TYCH RZECZY! Po prostu nie miałam o czym pisać, a zanudzać Was nie chciałam xd. Również, opowiadania, które zaczęłam, nie porzucam.Nie wiem dlaczego nikt nie komentuje mojego, bloga :(. Przez ostatni tydzień gram tylko w simsy xd. Fanów  sagi ,,Zmierzch'' zapraszam na kanał yt: Patricia Williamson. Robię tam filmiki z sagi ,,Zmierzch''. Wczoraj przez całą noc oglądałam 3 i 4 część Zmierzchu :D. Obecnie jestem na bieżąco z odcinkami ,,Słodkie kłamstewka''.
Piosenka na dziś:

słucham ją przez cały czas <3. Trzymajcie się i pamiętajcie że nie odchodzę ^^

                                                             BUZIACZKI :*

2 komentarze:

  1. Ale rzalowa piosenka >:3 Ale podoba mi się wystrój bloga, i ten śmieszny wskaźnik myszy :>
    http://durnoty.blog.pl/

    OdpowiedzUsuń
  2. Może napiszesz jakieś opowiadanie o Zmierzchu? Chętnie poczytałabym! :)

    OdpowiedzUsuń

Napisz szczery komentarz. Dla mnie liczą się właśnie takie. Obserwuję tylko te blogi, które mi się podobają!