piątek, 18 lipca 2014

Holidays

                                                   Hejka wszystkim :)



Ostatnio zmieniłam troszkę wygląd bloga :). Co o nim myślicie? Nie zapomnijcie zagłosować w ankiecie :). U mnie same nudy. Ostatnio częściej czytam książki :). Nawet wypożyczyłam sobie 10 z biblioteki xD. Już nie mogę się doczekać kiedy je zacznę, ale najpierw jak to się stanie, muszę dokończyć, tą którą obecnie czytam ''Angel, dziecko ulicy'' . Zostało mi kilkadziesiąt stron, więc myślę, że już niedługo ją skończę :D. Niedawno zafascynowałam się serialem ''Dexter''. Jestem naprawdę zaskoczona, ponieważ ja nie cierpię filmów, która wiążą się z krwią i takimi różnymi obrzydliwymi rzeczami jak np. obcinanie jakiś kończyn itp. Mimo to, pokochałam serial,jak i głównego bohatera xD. Obecnie jestem w 2 sezonie, a sezonów jest 8 -więc mam co jeszcze oglądać :). A wy jak spędzacie wakacje? Napiszcie w komentarzach :)



Piosenka na dziś





                                                                                                                                                  Buziaczki :*

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz

Napisz szczery komentarz. Dla mnie liczą się właśnie takie. Obserwuję tylko te blogi, które mi się podobają!