sobota, 27 kwietnia 2013

Po długiej nieobecności...

Hejka wszystkim! PRZEPRASZAM ZA MOJĄ NIEOBECNOŚĆ, ale ,,moje plany'' się nieco przedłużyły. Dostałam szlaban na komputer do odwołania , i tylko czasem mogę wejść na komp. Co jakiś czas będą posty do puki  ta KARA mi się nie skończy.  A teraz co u mnie? :D
Jak zwykle koledzy mnie przezywają tylko że przy.... moim księciu z bajki :), ma na imię Kuba, i chyba wszystkie rzeczy już wiem o nim :). Mamy naprawdę WIELE WSPÓLNEGO. A teraz odbiegając od tematu, czy Wy też tak macie że przy jakiejś piosence chce Wam się żyć? ja tak mam :). Obecnie mam ,,szał'' na te piosenki: 



I NA:


Dla tych, którzy lubią ,,Violettę'' mam 1 odcinek 2 sezonu, niestety nie po polsku :(. Trochę zła jakość, ale to już nie moja wina.
,,Violetta'' odcienk 1 sezonu 2
Chciałabym polecić blog ,,Leonetta'' - ponieważ jestem fanką Leona i Violetty:
Blog ,,Leonetta'
 

Mój ulubiony serial pt,, TAJEMNICE DOMU ANUBISA'' dobiegł końca :(. Ale spodziewamy się 4 sezonu (chyba).  Moją ulubioną parą w tym serialu jest Patricia i Eddie, jeśli ktoś jest ich fanami zapraszam na blog:
PEDDIE!

U Teodorka wszystko Ok. Dostałam nową komórkę :), taką którą chciałam, a mianowicie ,, Nokia Asha 302- czerwona''- i muszę przyznać że jest świetna! Jest mi troszkę przykro że następny obserwator już nie jest obserwatorem xd. Pewnie dlatego że tak długo nie pisałam. To chyba wszystko co chciałam Wam przekazać :). 
                                                                                                                                      PAPATKI!

3 komentarze:

  1. Właśnie mam zamiar zacząć oglądać Violettę :3
    A tajemnice domu anubisa uwielbiam <3 Też jestem za Peddie *_* A 4 sezon podobno ma być <333

    http://kocineczka.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  2. świetny blog, a pierwsza piosenka zarąbista :D
    mam ochotę zacząć oglądać violettę, ale jakoś nie mam czasu do niej przysiąść :D

    pozdrawiam :) http://just-all-about-us.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  3. Masz super blog i zapraszam na mój:) http://adamwojciech121.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń

Napisz szczery komentarz. Dla mnie liczą się właśnie takie. Obserwuję tylko te blogi, które mi się podobają!