środa, 3 kwietnia 2013

Jeszcze tydzień...+ 2 KWIECIEŃ- ,,urodziny'' Teodorka!

Hej wszystkim! Mam 2 dobre wiadomości! Pierwsza to taka że jeszcze tydzień i 1 dzień i KONIEC KARY!!! juhu! Mama mi dziś pozwoliła na godzinę wejść na komputer, dlatego że jutro piszę EGZAMIN 6 KLASISTY! Jestem mega zestresowana od tygodnia! Ale będzie dobrze- musi być :). 2 dobra wiadomość to to, że MAM CHOMICZKA :). Kupiłam go wczoraj, i dlatego mówię że ma ,,urodziny'' 2 kwietnia. Przyjełam że ma 2 kwietnia, ale tak naprawdę nie wiem kiedy ma :(. Nie wiem też ogólnie ma miesięcy. Pani powiedziała że MAX 4 MIESIĄCE, ale może mieć 1 MIESIĄC. Chomik jest rasy: dżungarski , przynajmniej tak mi się wydaje, gdyż chomik chiński i dżungarskie są podobne. Jedynie, pozostaję przy tym., że to dżungarski, z racjii tego, że ma owłosione łapki, ma krótki ogon, i duże (czarne) oczy :). Nazwałam go TEODOR , a skrót to: Ted , Teo (tijo). Tak naprawdę, nie wiem czy to samiec, czy samiczka :D. Tylko najlepsze jest to, że był oswojony :). Chociaż ugryzł mnie 2 razy ale nic nie bolało :). Jest w innym kolorze, niż dżungarski.
Tak wygląda dżungarski: 
za to mój zamiast koloru brązowego (jak na zdjęciu) ma kolor biały, a zamiast czarnej pręgi (paska) jest szary. Ale jest kochaniutki. Jest jeszcze jedna wiadomość, która mnie zasmuciła. Jeden z obserwator nas opuścił :(. No cóż, trudno, jakoś przeżyję :). Do zobaczenia!

9 komentarzy:

  1. jaki słodki chomiczek <3

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. ale to nie mój :). Tylko wkleiłam zdjęcie jak wyglądają przeciętne, a mój wygląda inaczej :)

      Usuń
  2. Dżungarski? :) Ja też mam :D Mój nazywa się Mikser ;)

    OdpowiedzUsuń
  3. Fajny :)
    Też miałam , ale zdechła :)

    OdpowiedzUsuń
  4. Ojejej
    Jaki słodki! Ja mam kota(też słodki)
    http://love-mee-xx.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  5. JAKI SŁODZIAAAK ! :)Ja też kiedyś miałam takiego, ale już go nie ma :(

    http://be-yourself-fashion.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń

Napisz szczery komentarz. Dla mnie liczą się właśnie takie. Obserwuję tylko te blogi, które mi się podobają!